Skoleindskrivning

Indskrivning på Langelinieskolen

Hvis du er tilflytter eller gerne vil skrive dit barn ind i løbet af skoleåret, også til kommende børnehaveklasse, skal du kontakte skolens kontor.
Enten ved at ringe på 3528 9696 eller komme forbi skolen i åbningstiden.
Dit barn er altid sikret en plads på jeres distriktsskole, og I er velkommen til at ringe og høre, om der er ledige pladser på en årgang, hvis I bor udenfor skoledistriktet.

Hvis du vil vide mere om skoleindskrivning til kommende børnehaveklasse, kan du læse mere på www.kk.dk/skoleindskrivning, hvor du også kan se, hvilken (distrikts)skole dit barn hører til ved at indtaste adressen, hvor dit barn bor.

På Langelinieskolen er elever i børnehaveklasse til 3. klasse sikret plads i skolens fritidsinstitution, der holder til på Kastelsvej 58, hvor eleverne også går i skole frem til og med 4. klasse.

Fra maj i 3. klasse begynder eleverne i fritidsklub, hvor alle er sikret plads i Klub Kastellet, som er en del af Pumpestationen.
Klub Kastellet bor i de røde bygninger på Kastelvej.