Shotokan Karate

Karate på Langelinieskolen

klubbens hjemmeside www.2100-shotokan.dk

Har du et barn der har set Karate Kid eller et barn som er mega vild med Bruce Lee og bare må gå til Karate? Så er her alle tiders mulighed for at realisere drømmen.

Østerbro Shotokan Karate tilbyder i hele august og september gratis prøvetimer til børn der er fyldt 8 år. Der er et begrænset (20) antal pladser på holdet. Forældre er selvfølgelig også meget velkommen, både på børneholdet eller vores voksenhold.

Det bedste ved det hele er, at det foregår på Langelinieskolen (Holsteinsgade) i de gamle idrætssale.

Skulle det have interesse, så ta’ jeres barn under armen og mød op tirsdag d. 11. august kl. 16.50 - træningen starter kl. 17 og slutter kl. 18. I skal blot møde op i bare fødder, T-shirt og shorts/træningsbukser

Lidt om klubben

Østerbro Shotokan Karate blev grundlagt i 2011 - klubben tæller i skrivende stund 139 medlemmer, hvoraf størstedelen er elever fra Langelinieskolen. (så her er der også en god chance for at skabe nye venskaber på tværs af klasserne)

Træningen er for alle, der har lyst til at træne traditionel karate under mere moderne former. Undervisningen ledes af højtgraduerede instruktører, som selv har trænet i mange år - hvoraf flere har været på landsholdet.

Karate er sundt for krop og sjæl, og gennem træningen opnår man en god fysisk form, øget selvtillid og mentalt overskud, som også gavner en i de daglige gøremål.

Østerbro Shotokan Karate er en klub, hvor kampen er i centrum - forstået som den enkeltes kamp for at udvikle sig og blive bedre og stærkere, og klubbens mål er, at rumme og udvikle alle, uanset alder og medfødt talent. Ingen er for gammel til at træne karate, og hos os kan alle træne, fra de er fyldt år 8 år. (vi tager ofte elever ind der er yngre, men her skal vi lige se det an mht. koncentration - skriv endelig, hvis det er tilfældet, så ser vi om vi kan finde en løsning)

Vi tilbyder en alsidig træning, hvor åbenhed, den gode tone og socialt samvær vægtes højt.

I er velkommne til at skrive til mig på AULA eller mail jesper@2100-shotokan.dk

God sommer

De bedste hilsner
Jesper Løntoft

Østerbro Shotokan Karate folder

Shape Created with Sketch.